-
Διαχείριση Συγκρούσεων. Συγκρούσεις και αντιμετώπιση προβλημάτων στον εργασιακό χώρο
Διαχείριση Συγκρούσεων. Συγκρούσεις και αντιμετώπιση προβλημάτων στον εργασιακό χώρο Περιεχόμενα Η έννοια της σύγκρουσης 2. Είναι υγιής εκδήλωση η σύγκρουση; -Προσεγγίσεις και επισημάνσεις 3. Προσδιορισμός της σύγκρουσης 4. Εξέταση…
-
Διοίκηση και Διαχείριση Απόδοσης ή αποτελεσματικότητας
Διοίκηση και Διαχείριση Απόδοσης ή αποτελεσματικότητας Σκοπός του Σεμιναρίου: Πρόκειται για τη Διαδικασία, που αποτελεί την κινητήρια δύναμη μιας Επιχείρησης. Συγκροτείται από μια δέσμη δραστηριοτήτων που αποσκοπεί στην…
-
Διοίκηση και Οργάνωση Τηλεφωνικού Κέντρου (Αποτελεσματική Τηλεφωνική Επικοινωνία)
Διοίκηση και Οργάνωση Τηλεφωνικού Κέντρου (Αποτελεσματική Τηλεφωνική Επικοινωνία) Σκοπός του Σεμιναρίου: Ο αντικειμενικός στόχος του σεμιναρίου είναι η ανάπτυξη των ικανοτήτων για αποτελεσματική επικοινωνία μέσω του τηλεφώνου και…