Προσφορά!

Η Τέχνη της Επικοινωνίας.Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων

50.00

Κατηγορία:

Η Τέχνη της Επικοινωνίας. Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και διαχείριση παραπόνων

Σκοπός του Σεμιναρίου:

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες, με το πέρας της εκπαίδευσης, να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, σε θεωρητικό, αλλά και σε πρακτικό επίπεδο, με συγκεκριμένες τεχνικές και πρακτικά εργαλεία.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου

1. Κανόνες ακρόασης
2. Λεκτική Επικοινωνία
3. Κανόνες Προσωπικής επαφής
4. Η Τέχνη των ερωτήσεων
5. Η επιτυχημένη επιχειρηματολογία
6. Η έννοια της ποιοτικής εξυπηρέτησης
7. Συναισθηματική Νοημοσύνη
8. Χειρισμός παραπόνων – αντιρρήσεων
9. Διάφοροι τύποι ανθρώπων και ο σωστός χειρισμός τους
10. Συμπεράσματα

Το σεμινάριο αντιστοιχεί σε 6 ώρες δια ζώσης εκπαίδευσης. Με το πέρας του σεμιναρίου θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.

Τρόπος Διεξαγωγής:

Μετά την εγγραφή και την ολοκλήρωση αγοράς του σεμιναρίου, σας αποστέλλεται η εκπαιδευτική ύλη .

Η εκπαιδευτική ύλη είναι σε μορφή pdf  και το σεμινάριο χωρίζεται σε δυο μέρη όπου στο τέλος κάθε μέρους δίνονται ερωτήσεις-ασκήσεις προς τον εκπαιδευόμενο που σκοπό έχουν όχι την βαθμολόγηση ή εξέταση, αλλά στο να συμβάλουν στην περαιτέρω κατανόηση του θέματος, να προβληματίσουν, να ενισχύσουν την εκπαίδευση, για να γίνει πιο ενεργή και αποτελεσματική η συμμετοχή του στο πρόγραμμα . Οι ερωτήσεις μπορούν να συμπληρωθούν από τον συμμετέχοντα και να αποσταλούν με e-mail στα στοιχεία του εισηγητή που αναγράφονται στην εκπαιδευτική ύλη.
Παρέχεται η δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με τον εισηγητή ή τηλεδιάσκεψης μέσω zoom σε συγκεκριμένη ώρα και ημέρα, καθώς και επικοινωνία με e-mail οποιαδήποτε στιγμή, για απορίες, παρατηρήσεις, ερωτήσεις και επιπλέον διευκρινήσεις.
Δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός για την αγορά και την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, μόλις ολοκληρώσετε το σεμινάριο και δεν υπάρχουν άλλες απορίες ή διευκρινήσεις που χρειάζεστε απο τον εισηγητή, σας αποστέλλουμε την Βεβαίωση Παρακολούθησης.